piątek, 20 czerwca 2014

Rodzina...

Dla mnie jest ona bardzo ważna.  Dobry kontakt z bliskimi to podstawa!

Będąc w Polsce widzę jak Brzdace są szczęśliwi mając obok siebie prababcie,  pradziadka, babcię,  ciocie, wujków, kuzynostwo... Z każdej strony słyszą pochwały,  słowa zachwytu,  podziwu, okazywania miłości i słów Kocham Cię też nie brakuje. Ciesze się,  że mimo 1600 dzielących nas kilometrów mają tak wspaniały kontakt z rodzinką z Polski i że wychowują się w rodzinie pełnej miłości i radości, że nie są przez nikogo odtracani. W rodzinie siła,  to ona od najmłodszych lat buduje poczucie własnej wartości,  kształtuje młodego człowieka,  uczy co jest dobre, a co złe,  pokazuje różnice,  stara prowadzić tych małych ludzi dobrą drogą i chronić od zła oraz pomóc podnieść się po upadku. Rodzina jest ważna,  zarówno ta bliższa jak i dalsza. 

Uwielbiam wyjazdy do rodzinnego kraju,  uwielbiam odwiedzać stare kąty, wspominać czas gdy sama byłam dzieckiem,  moje dzieciństwo było cudowne,  chce takiego samego dla mych Brzdąców i moja (nasza) w tym głowa aby o to dbać.  Dzięki mym bliskim jestem kim jestem i dziękuję im za to,  że są zawsze gdy mi ich potrzeba. Na co dzień dzielą nas kilometry,  ale łączy internet, dobrze iż on istnieje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz