piątek, 21 lutego 2014

Zakręcony piątek!

Dziś mega zakręcony dzień ! A czemu ? Bo jutro impreza roczkowa Polci ! Dziś trzeba wszystko ugotować, kupić ozdoby, niektóre mam już na oku od dawna i wybrać w co ubrać Polcię, bo moja mama postanowiła mi to utrudnić kupując jej piękną sukienkę i teraz nie wiem, na którą się zdecydować :D

 Dziś na 11.30 jedziemy jeszcze na play grupę, myślałam aby ją odpuścić, ale Oluś cały czwartek chodził  i mówił " Jutro idziemy do przedszkola Patrysia!" tak nazywa play grupę :P Bo jego przyjaciel tam chodził  szybciej niż my.

Po play grupie zakupy, potem powrót do domu i matka do kuchni, dzieci spać, a tata jedzie po roczkowy tort! Mam nadzieję, że będzie to piękny dzień, że Pysia będzie miała dobry humor i uda nam się zrobić parę rodzinnych zdjęć :) Operatorem aparatu zapewne będzie moja Sis :* obowiązkowe zdjęcie na tle ściany jak na każdej imprezie być musi :D Matka mega podekscytowana, bardziej niż me dziecię to pewne ! :)

Jest co świętować, co prawda 22.02 to nie dzień urodzin Poli, ale mojego chrześniaka i dzień, w którym dowiedziałam się iż ma córka urodzi się 25.02.13 przez cesarskie cięcie, lecz ze względu na gości trzeba urodzinki robić w weekend :)

Miłego weekendu :)







3 komentarze:

  1. Kurcze, a wciąż mam przed oczami te zdjęcia, które wstawiałaś tuż po jej przyjściu na świat... a teraz taka duża panna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeważnie imprezki są w sobotę albo w niedzielę inaczej się nie da:) czekamy na relacje :** miłego Wam:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się Dobrze kochani:)

    OdpowiedzUsuń