wtorek, 11 lutego 2014

Sesje, sesyjki i me dzieciaki...

Jak wiecie, lub gdy nie to zaraz będziecie wiedzieć, Matka Brzdąców uwielbia zdjęcia, uwielbiam uwieczniać ważne chwile w kadrze, zazwyczaj zdjęcia Brzdąców robię w codziennych sytuacjach, ale od czasu do czasu robię im sesje zdjęciowe, ostatnią wspólną mieli 3 miesiące temu, to trzeba było nadrobić zaległości :) 

Jeśli chodzi o współpracę to nie ma łatwo , każdy chodzi w swoją stronę, każdy zajmuje się czymś innym, a ja dbam tylko o to by oboje byli na tle, no i pomiędzy wygłupami łapię TE chwile. W międzyczasie Oluś i Pola rzucają się z dwadzieścia razy na tło, wywracają się , krzyczą, trwa walka o rekwizyty, zabawki. Pierwsze zdjęcie było zrobione jako ostatnie i jest według mnie drugim najlepszym zdjęciem jakie im do tej pory zrobiłam, a był to czysty przypadek,  kazałam Olusiowi gonić Polę , która miała zamiar po raz kolejny rzucić się na tło, on jej zagrodził drogę, złapał i krzykną "Mam!" , w tym samym momencie Pola obróciła się z tym jakże pięknym uśmiechem :) a ja w odpowiednim momencie nacisnęłam spust migawki, gdy zobaczyłam zdjęcie  na wyświetlaczu, aż krzyknęłam z radości ;) Matka wariatka! 

Uwielbiam fotografować dzieci :) a co w takiej fotografii jest najważniejsze? Zabawa! to ma być zabawa, nic na siłę, wtedy można zapomnieć o fajnych radosnych zdjęciach, trzeba wymyślać różne gry, zabawy, zaciekawić dziecko, choć przy obcych dzieciach wychodzi mi to sto razy łatwiej niż w przypadku swoich, ale staram się ! Staram jak tylko mogę i czasami wyjdzie mi coś fajnego :) Fotografia to moja odskocznia od codzienności, w każde zdjęcie staram się wkładać całe swe serce i dać 100% siebie, a efekty widzicie sami, możne się Wam podobają, może nie, każdy ma prawo oceny i swój gust :)

Zapraszam na moją stronę fotograficzna na Facebooku :)
-> KLIK



Oto kilka kadrów z ostatniej sesji :)






no to rzucę się na tło po raz kolejny  ;)






o jeny, jeny, piórko! 


tutaj sobie je trochę pogniotę :)


Brzdące mają na sobie

Oluś
koszula- F&F
spodnie- primark
mucha- bazarek

Pola
sukienka- ebay
opaska- ebay 

5 komentarzy:

  1. mam pytanie jakie masz tło bo ja też mam białe ale jest prawie przeźroczyste;/ i zdjęcia nie wychodzą na nim tak super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykłe polipropylenowe tło, na allegro ich pełno i było bardzo tanie, wiec nie jest jakieś super ;)

      Usuń
  2. Robisz piękne zdjęcia ;) Jesteś samoukiem czy kończyłaś jakąś szkołę fotograficzną

    OdpowiedzUsuń