czwartek, 23 maja 2013

Prabcia :)

Jest, nareszcie jest z nami ! Moja ukochana babcia, prababcia Brzdąców :) Dni mijają jak szalone, jest u nas już 5 dni, nie wiem kiedy ten czas tak ucieka. W poniedziałek Pola miała szczepienie, była bardzo dzielna i nie zapłakała, po szczepieniu też czuła się dobrze :) Prawie 3 miesięczna panienka ma już 61cm i waży 4640g :) Drobna z niej dziewczynka, babcia mówi, że na zdjęciach Pola wydaje się taka duża, a w rzeczywistości to jednak kruszynka. Centyle z wagą mówią same za siebie, jest lekko pod 9tym , czyli dolna granica normy, gdy Oluś miał 5tygodni ważył  4820g i potem rósł w siłę i był między 50-75 centylem :) Za 16 dni chrzciny Poli, sukienka już zamówiona, chrzestni zaklepani, pomysły na potrawy kłębią się w głowie i tylko muszę pomyśleć w co ubrać siebie i Olusia, no i co najgorsze przede mną spowiedź, jak ja tego nie lubię... Pozdrawiamy :)


4 pokolenia kobiet :) Moja babcia, mama, ja z siostrą i Pola :)

1 komentarz:

  1. Spróbuj przy spowiedzi pamiętać, że gadasz z Bogiem a nie z księdzem... A Bóg wszystko to, co powiesz, przyjmie z miłością :) czyste serce, jakie będziesz miała po spowiedzi, to będzie dla Poli mega prezent! Jestem pewna, że sama też poczujesz się lepiej, i że Bóg da Ci pokój i radość. Tego Ci życzę.
    Bardzo lubię Twojego bloga, jesteś super kobietą! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń