poniedziałek, 12 maja 2014

To już rok!

A ja się własnie dzisiaj zorientowałam, że 05.05.2013 minął rok od kiedy jesteśmy na blogspocie ;) Ale ten czas leci :P

Rok temu Polcia była jeszcze maleństwem, małą bezbronną kruszynką, która miała  tylko 2,5 miesiąca, a teraz już taka duża i rozumna z niej dziewczynka, Oluś rok temu miał okres buntu,ciągłych awantur i za dużo nie  mówił, a teraz buźka mu się nie zamyka i już całkiem dobrze można się z nim dogadać i dojść do porozumienia :)

Mieliśmy się tu przenieść i przestać pisać na innym blogu, ale jakoś trudno mi się z tamtym rozstać ;)

Mam jednak nadzieję, że będę miała czas aby tu częściej dodawać wpisy :) Ale jak to będzie zobaczymy :D

Pozdrawiamy i dziękujemy tym którzy nas odwiedzają :)



4 komentarze:

  1. Duzo zarabiasz na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze co ? hehe
      Mój blog bardzo małą oglądalność :P

      Usuń
    2. 1800zł na ręke :D

      U mnie też już minał rok, albo dopiero będzie.. z tym, że ja konto zalozylam już w 2009r, ale pisać zaczełam dużooooo później :)

      Usuń
    3. no to ja od 2012 pisalam innego bloga, ale zmienilam go na moj fotograficzny :P

      Usuń