niedziela, 16 marca 2014

Fajne prezenty.

Juz wcześniej wspominałam, że gdy Pola dostawala prezenty na roczek,  Olus również kilka dostał ;) były to puzzle z miarą wzrostu,  zawisna niedługo w pokoju na ścianie,  tabliczka z napisem pokój Aleksandra i mega  kreatyny zestaw rzeczy do własnego ozdabiania od mojej siostry,  która doskonale wiedziała,  że ten prezent ucieszy bardziej mnie niż Olusia, ale jakie było moje zdziwienie gdy Brzdac się na niego ucieszył!  w skład wchodziły maski zwierząt,  korony,  kolorowe brokaty, koraliki, kształty, klej.  Od tej pory co kilka dni robimy maski,  albo korony,  zależy na co młody ma ochotę,  kolorujemy, przyklejamy, a potem się bawimy w królów i rycerzy , w zoo, w super bohaterów itp. ;) jest śmiech,  radość,  zabawa , uwielbiam!  Zestaw został kupiony w Lidlu ;)

2 komentarze:

  1. Jacie ale śliczne maski :)) Takie zabawy to i ja uwielbiam :D Mama ale z Ciebie tygrysica raarr :)

    OdpowiedzUsuń