czwartek, 15 sierpnia 2013

Paciaciaki...

Paciaciaki, co to takiego? To cudne maskotki, ręcznie szyte i chwytające od razu za serce ! Gdy tylko je zobaczyłam zakochałam się i wiedziałam, że me dzieci muszą je mieć :) Tym oto sposobem już do nas jadą , ot taka mamina zachcianka, a co :)  Można sobie wybrać kolor maskotki jaki tylko się chce , pani Justynka ma pełno pięknych materiałów różne kolory, różne wzory, jest bardzo miłą osobą, mogę polecić ! Już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę te maskotki na żywo, wtedy też zdam Wam relację czy podobają się dzieciom i jaka była ich reakcja na PaćKociaki :) Czarny jest dla Olusia, ja chciałam inny kolor, ale mu się taki spodobał, a dla Polci jest mniejszy zielony :) Czekam na nie z niecierpliwością :) 


a tu link

fot. Paciaciaki p. Justyna :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz