wtorek, 20 sierpnia 2013

Jedziemy...

Dziś jedziemy do Babci i Dziadka, nie będzie nas kilka dni bo wyczerpałam u Babci limit internetu :D hihi Jutro do Polski przyjezdza moja mama! Nie mogę się jej już doczekać ! :) A za 5 dni nareszcie zobaczę mego ukochanego <3 Ajjj stęskniłam się strasznie, ale już niedługo, jeszcze chwilkę i będziemy razem, a po tych słowach co ostatnio od niego usłyszałam to już nie moge się doczekać kiedy go wyściskam :) Niby nic, ale fajnie wiedzieć, że On ma takie podejście :)  mój kochany :**** Oluś  bardzo przezywa, że za kilka dni  tata  z nim będzie, ciągle słyszę tylko " Mamo tata eci  ziiii!" (mamo tata przyleci samolotem) , "Mamo Oluś z tatą snala" (mamo Oluś pójdzie z tatą do Park KRasnala) "Oluś ceka tate" "Nie ma ego taty" (nie ma mojego taty)  itd. No i za 5 dni nasza Panienka skończy pół roczku ! Jeny kiedy to mineło :( tak szybko ten czas leci... muszę jej z tej okazji zrobić jakąś ładną sesję zdjęciową :) Pozdrawiamy :) 



2 komentarze:

  1. Dopiero Pola się urodziła a tak czas leci

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nasze dziewczyny to rosną jak szalone.. o kawalerach nie wspomnę :) Udały nam się dzieciaki! :*

    OdpowiedzUsuń